loading...
عمق نگرانی های ما؛ فاصله ی ما را از خدا نشان می دهد ...
دختری که تنها نیست..... بازدید : 3 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

·همسرم و خانواده اش را در حضورسایرین تحقیر نکنم.
·بدون اطلاع همسرم به خانواده خود پول ندهم یا از آن ها پول نگیرم.
·وقتی با همسرم دعوا می کنم، فریاد زنم و ناسزا نگویم.
·فرزندانم عامل حفظ و تداوم رابطه زناشویی ما نباشد.
·دوست یا دوستان در جریان اختلاف من و همسرم نباشند.
·حوصله ام از همسرم و خواست هایش سر نرود.
·وقتی همسرم از من تقاضایی دارد خودم را به کار های دیگر مشغول نکنم.
·کارهایی را که همسرم از من می خواهد، فراموش نکنم.
·وقتی با همسرم بگو مگو دارم اتاق را برای مدت کوتاهی ترک کنم.
·برای جلب نظر فرزندانم حاضر نباشم انتظارات نامعقول آنها را برآورده کنم.
·هنگام دلخوری رابطه ما با خانواده پدر و مادری مان قطع نشود.
·به تنهایی با خانواده پدر و مادری خود و خواهرو برادر هایم رابطه نداشته باشم.
·کاری نکنم که خانواده پدر و مادری ام تمام گناه را به گردن او بیندازند.
·با وجود داشتن همسر از تنهایی رنج نبرم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 263
  • کدهای اختصاصی